Πολιτική επιστροφής και ανταλλαγής:
Το Sellzone.gr ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα για τις επιστροφές και την άρνηση παραγγελιών, που έχουν θεσπιστεί από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή και την Επιτροπή Προστασίας Καταναλωτών στη Βουλγαρία. Οποιοσδήποτε πελάτης μπορεί να επιστρέψει την παραγγελία που έλαβε σύμφωνα με την "Πολιτική Επιστροφών και Ανταλλαγής" για αγαθά.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται στο ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr μπορεί να αντικατασταθεί ή να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης με courier στον πελάτη υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις και βήματα:
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ
Εάν επιθυμείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν από την παραδοθείσα παραγγελία σας, κάντε τα εξής:
- Υποβάλετε αίτημα αντικατάστασης και περιμένετε να επικοινωνήσει μαζί σας ο χειριστής μας (την επόμενη εργάσιμη ημέρα).
- ΜΗΝ επιστρέψετε τα προϊόντα που θέλετε να ανταλλάξετε στην Econt μόνοι σας, αλλά περιμένετε μια κλήση από εμάς αφού κάνετε τη νέα παραγγελία!
- Συνιστάται η ανταλλαγή αντικειμένων για προϊόν ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας από αυτήν που αγοράστηκε αρχικά. Σε περίπτωση που επιλέξετε ένα προϊόν χαμηλότερης αξίας κατά την ανταλλαγή, η διαφορά στην τιμή θα αποθηκευτεί στον λογαριασμό σας ως πίστωση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αργότερα για αγορές.
- Οι αντικαταστάσεις πραγματοποιούνται μόνο με την προϋπόθεση ότι δεν έχει αφαιρεθεί η πρόσθετη ετικέτα που τοποθετήθηκε από το ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr .
ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ
Η ομάδα του Sellzone.gr θα ετοιμάσει μια φορτωτική με την οποία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που θέλετε να ανταλλάξετε. Θα λάβετε τον αριθμό της φορτωτικής μέσω e-mail, μετά από το οποίο μπορείτε να επισκεφτείτε οποιοδήποτε γραφείο της Econt σε όλη τη Βουλγαρία και να επιστρέψετε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας αυτήν τη φορτωτική. Αφού λάβουμε την αποστολή και βεβαιωθούμε ότι διατηρείται η εμπορική εμφάνιση των εμπορευμάτων, θα σας στείλουμε τη νέα αποστολή με τα προϊόντα που θέλετε.
Η αξία των υπηρεσιών ταχυμεταφορών και προς τις δύο κατευθύνσεις σε περίπτωση ανταλλαγής επιβαρύνει τον Πελάτη .
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΟΥΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Στείλτε ένα αίτημα για την επιστροφή ενός αντικειμένου γραπτώς στη διεύθυνση Plamen_dimi@abv.bg, συμπληρώνοντας τα ακόλουθα:
Τον αριθμό της παραγγελίας σας (θα τον βρείτε στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας ή στο προφίλ σας εάν ψωνίζετε ως εγγεγραμμένος χρήστης).
Λόγος επιστροφής.
Υποδείξτε ότι θέλετε πλήρη επιστροφή χρημάτων από εμάς.
Ή υποβάλλοντας την ακόλουθη συμπληρωμένη φόρμα δικαιώματος υπαναχώρησης online:
Παράρτημα αρ. 6 του άρθ. 47, παράγρ. 1, στοιχείο 8 και άρθ. 52, παράγρ. 2 και 4 του ΜΑΠ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ
Προς την ……………………
/ όνομα εμπόρου/
……………………………………………………………………………..
/διεύθυνση, EIC /
Με το παρόν ειδοποιώ ότι αποσύρομαι από τη σύμβασή μου για την αγορά των ακόλουθων αγαθών/υπηρεσιών:
……………………………………………………. / Περιγραφή του προϊόντος/
Τα εμπορεύματα παραγγέλθηκαν στις …………………….
Τα εμπορεύματα παραλήφθηκαν την ………………………. / αναφέρετε την ημερομηνία παραλαβής από τον χρήστη /
……………………………………………………………………………../ Όνομα χρήστη /
Γρ./ς……………………………………………………………………. /Διεύθυνση χρήστη /
…………………. ……………………………….
/Ημερομηνία/ / Υπογραφή χρήστη /
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Θα λάβετε ένα e-mail από εμάς με έναν αριθμό φορτωτικής στον οποίο θα επιστρέψετε την αποστολή. Τα έξοδα μεταφοράς (τέλη courier) της επιστρεφόμενης παραγγελίας επιβαρύνουν εσάς. Αφού λάβουμε την αποστολή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την παραλαβή της και ότι τα εμπορεύματα είναι σε διατηρημένη κατάσταση που μας επιτρέπει να τα δεχτούμε πίσω.
Τα προϊόντα θα επιστραφούν μόνο με την προϋπόθεση ότι δεν έχει αφαιρεθεί η πρόσθετη ετικέτα που τοποθετήθηκε από το ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr .
ΜΗΝ επιστρέψετε μόνοι σας τα αντικείμενα που θέλετε να επιστρέψετε στην Econt, αλλά περιμένετε μια κλήση από τον χειριστή μας. Διαφορετικά, δεν θα έχουμε κανέναν τρόπο να γνωρίζουμε ότι έχετε επιστρέψει κάτι και θα επιστρέψει σε 7-10 ημέρες ξανά στο γραφείο από το οποίο το στείλατε.
ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ !!! Σε περίπτωση που επιστρέψετε μια αποστολή μετά από έλεγχο και δοκιμή από τον courier, το κόστος της υπηρεσίας ταχυμεταφορών και προς τις δύο κατευθύνσεις επιβαρύνει εσάς.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Αφού λάβουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά σας πίσω, θα επιστρέψουμε το ποσό εντός της ακόλουθης περιόδου:
Έως και 30 ημέρες πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική κάρτα ή ταχυδρομική χρηματική εντολή. Θα λάβετε τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό της κάρτας σας.
Έως 15 ημέρες κατά την πληρωμή με αντικαταβολή. Σε αυτήν την περίπτωση, θα λάβετε τα χρήματά σας ως ταχυδρομική χρηματική εντολή, η οποία μπορεί να καταβληθεί σε εσάς στο γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών Econt που έχετε καθορίσει ή με τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε καθορίσει. Για να λάβουν το ταχυδρομικό χρηματικό ένταλμα στο γραφείο ταχυμεταφορών, θα απαιτήσουν μόνο ταυτότητα.
ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΑΓΑΘΑ
Κατά την ανταλλαγή ή την επιστροφή αγαθών που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr, πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες απαιτήσεις:
- Τα προϊόντα ΔΕΝ πρέπει να έχουν υποστεί ζημιά στη συνολική τους συσκευασία.
- Τα προϊόντα ΔΕΝ πρέπει να έχουν σκισμένες ή λείπουν ετικέτες και/ή αξεσουάρ.
- Τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν υποστεί βαφή ή/και χειρισμό που αλλάζει την αρχική εμφάνιση του προϊόντος.
Εάν ένα αντικείμενο που επιστρέφεται από έναν πελάτη δεν πληροί τις παραπάνω απαιτήσεις, το Sellzone.gr διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον πελάτη χωρίς προειδοποίηση!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τα αντικείμενα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr έχουν τις πραγματικές τους φωτογραφίες. Ωστόσο, ενδέχεται να προκύψει διαφορά ή ασυμφωνία κατά την παραλαβή του προϊόντος. Καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες για να δείξουμε τα αγαθά όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά. Είναι επιθυμητό κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων για ανταλλαγή ή άρνηση να συσκευάζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τρόπο που σας στάλθηκαν από εμάς. Έτσι, μειώνονται κατά πολύ οι πιθανότητες να καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Οι παραγγελίες που παραδίδονται με "Δωρεάν αποστολή" δεν επιστρέφονται ξανά με δωρεάν αποστολή. Ο πελάτης πρέπει να πληρώσει εκ των προτέρων το τέλος ταχυμεταφορών και τα έξοδα που κατέβαλε ο προμηθευτής για την αρχική μεταφορά των εμπορευμάτων στον πελάτη θα αφαιρεθούν από την αξία που θα επιστραφεί.
Υπενθυμίζουμε στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος Sellzone.gr ότι μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμα σε νόμιμη εγγύηση για τη συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τη σύμβαση πώλησης.
ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οποιοσδήποτε πελάτης, χωρίς λόγους, μπορεί να αρνηθεί παραγγελία που έλαβε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Η επιθυμία σας να ακυρώσετε μια παραγγελία πρέπει να δηλωθεί εκ των προτέρων στη διεύθυνση email που υποδεικνύεται παραπάνω, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας (θα τον βρείτε στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας ή στο προφίλ σας εάν πραγματοποιείτε αγορές ως εγγεγραμμένος χρήστης).
Οι απορριφθείσες παραγγελίες αποστέλλονται πίσω στη διεύθυνση από την οποία παραλήφθηκαν.
Παρακαλούμε κρατήστε την αλληλογραφία σας ως αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση διαφωνιών.
ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι κάτοχοι του Sellzone.gr έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν αυτήν την Πολιτική Επιστροφών και Ανταλλαγής ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση, και οι νέοι όροι θα δημοσιευτούν σε αυτήν τη σελίδα. Αυτή η Πολιτική Επιστροφών και Ανταλλαγής ισχύει για το ηλεκτρονικό κατάστημα Sellzone.gr και για τους πελάτες του (αγοραστές). Με τη δημοσίευση τυχόν αλλαγών στους όρους, οι πελάτες θεωρείται αυτόματα ότι έχουν ειδοποιηθεί για τους νέους όρους και τους αποδέχονται.